Správy

Veríme, že ceny pôjdu dole, tvrdia obchodníci

Členovia Zväzu obchodu SR sú jednotní v názore, že záujem štátu, pokiaľ ide o predaj potravín, by sa nemal sústreďovať len na najnižšie ceny, ale v prvom rade na kvalitu, pôvod a bezpečnosť potravín. Štát by sa mal snažiť aj o zabezpečenie dostupnosti potravín na vidieku.

Krádeží je stále viac

Filip Kasana, prezident Zväzu obchodu SR: "Môžeme potvrdiť narastajúci počet krádeží aj lacnejšieho tovaru dennej spotreby, najmä v oblastiach s vysokou mierou nezamestnanosti. Zlodeji sa viac zamerajú na mestá ako na dediny, keďže tam sa viac ľudia poznajú."

Lacnejšie potraviny? Dva razy meraj, raz rež, hovorí prezident Zväzu obchodu SR

Filip Kasana, prezident Zväzu obchodu SR: „Nestačí vidieť iba obchodníkov, ale celú potravinovú vertikálu - farmárov, potravinárov. Treba ich podporiť, aby sa tlak na pult znižoval."

Šetrenie zdrojov aj menej znečistenia. Slováci zálohovali už dve miliardy nápojových obalov

Najväčším benefitom zálohovania pre spoločnosť zostáva okrem šetrenia prírodných zdrojov hlavne úbytok voľne pohodeného odpadu

Koniec predaja ochuteného zahrievaného tabaku

Filip Kasana, prezident Zväzu obchodu SR: "Vzhľadom na to, že na trhu je množstvo dostupných iných alternatív, tak je možné predpokladať zmeny v spotrebiteľských preferenciách."

Zálohomaty majú ďalší problém. Reťazce najnovšie musia riešiť slabú hygienu a zápach

Zálohovací systém má stále mierne trhliny. Tie sa týkajú najmä hygieny automatov.

Ceny potravín sú stabilizované

Filip Kasana, prezident Zväzu obchodu SR: " VERÍME, ŽE SITUÁCIA V OBLASTI CIEN POTRAVÍN OSTANE NAĎALEJ STABILIZOVANÁ A ROK 2024 BUDE V ZNAMENÍ OZDRAVNÝCH PROCESOV."

ÚSPECHY NAŠICH ČLENOV: HUBERT – Superbrands Slovakia 2024

Legendárnej značke obľúbeného slovenského sektu Hubert udelili túto prestížnu cenu už po deviatykrát. Rozhodli o nej priamo slovenskí spotrebitelia spolu s komisiou odborníkov Brand Council.

Na vidieku chýbajú obchody

V Košiciach vznikol nový koncept predajní. Dnes majú takmer 700 prevádzok po celom Slovensku. Súčasťou je aj syn majiteľa, Miroslav Labaš ml., riaditeľ reklamy, marketingu a PR Labaš.

chevron_left Február 2024 chevron_right
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10