Košický kongres Samoška sa presúva do online prostredia

Zhoršujúca sa epidemiologická situácia a s ňou súvisiace hygienické opatrenia zo strany vlády v súčasnom období neumožňujú organizáciu hromadných podujatí, vrátane kongresov. 

Zhoršujúca sa epidemiologická situácia a s ňou súvisiace hygienické opatrenia zo strany vlády v súčasnom období neumožňujú organizáciu hromadných podujatí, vrátane kongresov. Kongres Samoška, ktorý sa mal konať v Košiciach sa tak presúva do online prostredia. Účastníci sa môžu tešiť na stále aktuálny odborný program, ktorý bude sprostredkovaný formou online vysielania 2. decembra 2020.
I keď organizátor kongresu Samoška, Atoz Retail, do poslednej chvíle veril, že podujatie bude možné usporiadať štandardne, zhoršujúca sa epidemiologická situácia v posledných týždňoch plány prekazila. Odborný program sa uskutoční formou online vysielania 2. decembra 2020.
Aké témy budú súčasťou programu?
Aktuálne dáta o stave tradičného trhu predstaví rečou čísel Pavol Zajac, client business partner zo spoločnosti Nielsen. Na neho nadviaže panelová diskusia, ktorá tentokrát prinesie tému zhoršenej dostupnosti potravín na vidieku. K problematike sa vyjadrí Jozef Beňa, majiteľ predajní potravín Kotva, Ján Bilinský, generálny riaditeľ Coop Jednoty Slovensko, Michal Kaliňák, ústredný riaditeľ kancelárie Združenia miest a obcí Slovenska, a svojou osobnou skúsenosťou prispeje i starosta obce Nižná Voľa Marcel Kaščák.
O dátach predajnosti jednotlivých produktových kategórií aj o zmenách v správaní spotrebiteľov a ich preferencií predajných kanálov počas obdobia pandémie Covid-19 porozpráva Júlia Klukanová, retail service consultant spoločnosti Nielsen. Chýbať nebudú ani obľúbené príbehy úspešných maloobchodníkov, ktoré opäť prinesú vlnu inšpirácie, nápadov i pútavých príhod priamo z predajní.
Samoška však nie je len kongres. Súčasťou projektu na podporu slovenského maloobchodu je taktiež tlačená príloha časopisu Tovar&Predaj Ozveny Samošky, ktorá vychádza vždy po kongrese a online komunikácia v priebehu celého roka na webe www.samoskaweb.sk, v mesačnom newsletteri Samoška News a na sociálnych sieťach Facebook a LinkedIn.  Informácie sú v tomto zložitom období dôležitejšie než kedykoľvek predtým, organizátor podujatia, Atoz Retail, preto pozýva účastníkov tradičného kongresu, aby začiatkom decembra sledovali jedinečný online stream, ktorý prinesie aktuálne témy z oblasti slovenského maloobchodu.