Košický kongres Samoška sa presúva do online prostredia
Zhoršujúca sa epidemiologická situácia a s ňou súvisiace hygienické opatrenia zo strany vlády v súčasnom období neumožňujú organizáciu hromadných podujatí, vrátane kongresov.
Zhoršujúca sa epidemiologická situácia
a s ňou súvisiace hygienické opatrenia zo strany vlády
v súčasnom období neumožňujú organizáciu hromadných podujatí, vrátane
kongresov. Kongres Samoška, ktorý sa mal konať v Košiciach sa tak presúva
do online prostredia. Účastníci sa môžu tešiť na stále aktuálny odborný
program, ktorý bude sprostredkovaný formou online vysielania 2. decembra 2020.
I keď organizátor kongresu Samoška, Atoz Retail,
do poslednej chvíle veril, že podujatie bude možné usporiadať štandardne, zhoršujúca
sa epidemiologická situácia v posledných týždňoch plány prekazila. Odborný
program sa uskutoční formou online vysielania 2. decembra 2020.
Aké témy budú súčasťou programu?
Aktuálne dáta o stave tradičného trhu predstaví
rečou čísel Pavol Zajac, client business partner zo spoločnosti Nielsen. Na
neho nadviaže panelová diskusia, ktorá tentokrát prinesie tému zhoršenej
dostupnosti potravín na vidieku. K problematike sa vyjadrí Jozef Beňa,
majiteľ predajní potravín
Kotva, Ján Bilinský, generálny riaditeľ Coop Jednoty Slovensko, Michal Kaliňák, ústredný riaditeľ
kancelárie Združenia miest a obcí Slovenska, a svojou osobnou
skúsenosťou prispeje i starosta obce Nižná Voľa Marcel Kaščák.
O dátach predajnosti jednotlivých produktových
kategórií aj o zmenách v správaní spotrebiteľov a ich
preferencií predajných kanálov počas obdobia pandémie Covid-19 porozpráva Júlia
Klukanová, retail service consultant spoločnosti Nielsen. Chýbať nebudú ani
obľúbené príbehy úspešných maloobchodníkov, ktoré opäť prinesú vlnu inšpirácie,
nápadov i pútavých príhod priamo z predajní.
Samoška však nie je len kongres. Súčasťou projektu na
podporu slovenského maloobchodu je taktiež tlačená príloha časopisu
Tovar&Predaj Ozveny Samošky, ktorá vychádza vždy po kongrese a online
komunikácia v priebehu celého roka na webe www.samoskaweb.sk,
v mesačnom newsletteri Samoška News a na sociálnych sieťach Facebook
a LinkedIn. Informácie sú v tomto zložitom období dôležitejšie
než kedykoľvek predtým, organizátor podujatia, Atoz Retail, preto pozýva
účastníkov tradičného kongresu, aby začiatkom decembra sledovali jedinečný
online stream, ktorý prinesie aktuálne témy z oblasti slovenského
maloobchodu.
Zdroj: [20.10.2020; tovarapredaj.sk; Správy; 14:08; redakcia]
https://www.tovarapredaj.sk/2020/10/20/kosicky-kongres-samoska-sa-presuva-do-online-prostredia/
https://www.tovarapredaj.sk/2020/10/20/kosicky-kongres-samoska-sa-presuva-do-online-prostredia/