COOP Jednota zviditeľnila Slovensko. Získala ocenenie za výrobok vlastnej značky

V prestížnej celosvetovej súťaži vlastných značiek Salute to Excellence Award v Amsterdame konkrétne ocenili experti COOP bambusové tyčinky do uší prvenstvom v kategórii Personal Care.
V prestížnej celosvetovej súťaži vlastných značiek
Salute to Excellence Award v Amsterdame konkrétne ocenili experti COOP
bambusové tyčinky do uší prvenstvom v kategórii Personal Care.
Domáca maloobchodná sieť uspela v súťaži už štvrtýkrát
a potvrdila, že kvalita produktov, ktoré predáva pod vlastnou značkou presahuje
hranice Slovenska. Víťazné bambusové tyčinky do uší patria do novej kozmetickej
rady vlastnej značky, ktorú COOP Jednota uviedla na trh tento rok pod názvom
Biova.
„Spotrebitelia si Biovu rýchlo obľúbili. Víťazstvo v
medzinárodnej súťaži vlastných značiek je pomyselnou čerešničkou na torte a
potvrdením, že vnesenie ekologických atribútov medzi výrobky našej vlastnej
značky má zmysel. Samotné tyčinky nie sú plastové, ale bambusové, takže sú
prirodzene rozložiteľné a nezaťažujú životné prostredie stovky rokov. Ich
balenie je z nelakovaného papiera, ktorý sa po použití dá ďalej recyklovať,“
uviedol Branislav Lellák, vrchný riaditeľ obchodnej sekcie COOP Jednoty
Slovensko.
K triedeniu odpadu nabáda aj grafický symbol v podobe
modrého kontajnera, ktorý na obal výrobku
umiestnila COOP Jednota Slovensko
v rámci ekogického a edukačného programu Jednotne-ekologicky. Domáci reťazec
postupne umiestňuje symboly farebných triediacich kontajnerov na všetky
produkty vlastnej značky, ktorých je viac ako 750.
COOP Jednota kladie na výrobky vlastnej značky vysoké
nároky, každý mesiac ich iniciatívne podrobuje viacstupňovým kontrolám v
nadnárodných laboratóriách. Tradičný reťazec má svoju obchodnú politiku
postavenú predovšetkým na ponuke slovenských potravín,
ktoré tvoria 70 % z celkového predaja. Slovenské výrobky
dominujú aj v sortimente privátnej značky. Zo 750 druhov tovaru 85 % pochádza
od slovenských dodávateľov.
Celosvetovú súťaž vlastných značiek organizuje
Asociácia výrobcov privátnych značiek PLMA, ktorá bola založená v roku 1979 s
cieľom propagovať vlastné značky. Je to jediná organizácia svojho druhu
zastupujúca viac ako 4 500 členských výrobcov na celom svete. Medzi členov PLMA
patria veľké nadnárodné korporácie aj malé rodinné podniky. Veľtrh pozostáva z
potravinárskeho aj nepotravinárskeho segmentu.
COOP Jednota si udržiava svoju prestíž v konkurencii
najznámejších reťazcov. V uplynulých ročníkoch získala prvenstvá
potravinárskymi produktmi COOP kremžská horčica Mamičkine dobroty, COOP
strúhaný chren Tradičná kvalita a COOP bylinný čaj Junior, s ktorým vyhrala minulý
rok.
Zdroj: COOP Jednota
Zdroj: [30.09.2021; retailmagazin.sk; Aktuálne; 00:00; Redakcia]