Potraviny Delia inovujú svoj e-shop
Ponuku rozširuje najmä o produkty farmárskych a lokálnych dodávateľov.
Ponuku rozširuje najmä o produkty farmárskych a
lokálnych dodávateľov.
Delia Potraviny prevádzkujú online predaj od konca roku
2017. Aktuálne dávajú eshopu novú tvár. „Momentálne pracujeme na viacerých
zmenách. Snažíme sa vytvoriť naozaj kvalitnú službu pre našich zákazníkov, aby
nemuseli tráviť čas v dlhých radoch v obchodoch a mohli u nás nakúpiť
špecializované produkty, ale aj klasický supermarketový sortiment. Preto sa
momentálne zameriavame hlavne na spomínaný sortiment, ktorý teraz rozširujeme o
farmárskych a lokálnych dodávateľov. Čoskoro sa tak zákazníci môžu tešiť na farmárske
hovädzie a kuracie mäso, vajička z voľného chovu, poctivé slovenské údeniny alebo lahodné
mliečne výrobky priamo z našich krajov. Našou prioritou je dať našim
zákazníkom možnosť nakupovať ako lokálne výrobky, tak i bežné supermarketové
položky pohodlne a ľahko. Držíme sa hesla: „Jedzte lepšie, žite lepšie
s eDelia.sk”!, povedala pre Stratégie Adriana Janok Sokolská,
PR & Marketing Manager Delia Potraviny.
Ako ďalej informovala, plánom je, „aby k nám naši
farmári dorazili aj so svojim tovarom už o 5:00 hod. ráno a už o 7:00 hod. bude
čerstvé ovocie, zelenina, teplé pečivo, údeniny alebo naporciované mäso, odvážané
k zákazníkom.“
Delia verí, že vďaka rozšíreniu ponuky sa zároveň zvýši
aj záujem o online nákup. Okrem rozšírenia sortimentu sa aktuálne
sústredí, podľa slov Adriany Janok Sokolskej, aj na užívateľskú pohodlnosť pri
objednávaní na webe. „Už v priebehu dvoch týždňov uvidíte zásadné zmeny. Bude
nimi napríklad radenie produktov podľa preferencií zákazníka, či sekcia
„Obľúbené nákupy”, kde si zákazník môže nájsť najčastejšie nakupované položky a
na jedno kliknutie opakovať ich nákup. Taktiež vyhľadávanie produktov ešte viac
zjednodušíme a poskytneme zákazníkom možnosť filtrovať produkty podľa svojich
preferencí, napríklad pokiaľ majú záujem o kvaskové pečivo, bezlaktózové
produkty, produkty bez palmového oleja atď.“
Najtypickejším zákazníkom e-shopu Delia sú ľudia, ktorí
chcú svoj čas tráviť a využívať efektívnejšie. „Často u nás nakupujú maminky,
pre ktoré je cesta do obchodu s malým bábätkom väčšinou náročný proces. Taktiež
je nimi aj veľa mladých rodín, ktoré cestou z práce nechcú strácať drahocenný
čas v dlhých radoch. Veľmi často u nás taktiež nakupujú seniori, pre ktorých je
nosenie ťažkých tašiek až ku dverám veľmi cenná služba. Práve pre tieto
skupiny, ako sú maminy a seniori, chystáme veľmi skoro benefity, pretože rodina
a čas strávený s ňou je pre nás to najdôležitejšie.“
Vďaka zberu dát o nákupe a algoritmu, ktorý Delii
vyhodnocuje objednávanie ďalších produktov, optimalizuje skladové zásoby tak,
aby sa čo najviac zmiernilo ich plytvanie.
Zdroj: [08.04.2019; strategie.hnonline.sk; Marketing; 14:34; rm]