Potraviny Delia inovujú svoj e-shop

Ponuku rozširuje najmä o produkty farmárskych a lokálnych dodávateľov.
Ponuku rozširuje najmä o produkty farmárskych a lokálnych dodávateľov.
Delia Potraviny prevádzkujú online predaj od konca roku 2017. Aktuálne dávajú eshopu novú tvár. „Momentálne pracujeme na viacerých zmenách. Snažíme sa vytvoriť naozaj kvalitnú službu pre našich zákazníkov, aby nemuseli tráviť čas v dlhých radoch v obchodoch a mohli u nás nakúpiť špecializované produkty, ale aj klasický supermarketový sortiment. Preto sa momentálne zameriavame hlavne na spomínaný sortiment, ktorý teraz rozširujeme o farmárskych a lokálnych dodávateľov. Čoskoro sa tak zákazníci môžu tešiť na farmárske hovädzie a kuracie mäso, vajička z voľného chovu, poctivé slovenské údeniny alebo lahodné mliečne výrobky priamo z našich krajov. Našou prioritou je dať našim zákazníkom možnosť nakupovať ako lokálne výrobky, tak i bežné supermarketové položky pohodlne a ľahko. Držíme sa hesla: „Jedzte lepšie, žite lepšie s eDelia.sk”!, povedala pre Stratégie Adriana Janok Sokolská, PR & Marketing Manager Delia Potraviny.
Ako ďalej informovala, plánom je, „aby k nám naši farmári dorazili aj so svojim tovarom už o 5:00 hod. ráno a už o 7:00 hod. bude čerstvé ovocie, zelenina, teplé pečivo, údeniny alebo naporciované mäso, odvážané k zákazníkom.“
Delia verí, že vďaka rozšíreniu ponuky sa zároveň zvýši aj záujem o online nákup. Okrem rozšírenia sortimentu sa aktuálne sústredí, podľa slov Adriany Janok Sokolskej, aj na užívateľskú pohodlnosť pri objednávaní na webe. „Už v priebehu dvoch týždňov uvidíte zásadné zmeny. Bude nimi napríklad radenie produktov podľa preferencií zákazníka, či sekcia „Obľúbené nákupy”, kde si zákazník môže nájsť najčastejšie nakupované položky a na jedno kliknutie opakovať ich nákup. Taktiež vyhľadávanie produktov ešte viac zjednodušíme a poskytneme zákazníkom možnosť filtrovať produkty podľa svojich preferencí, napríklad pokiaľ majú záujem o kvaskové pečivo, bezlaktózové produkty, produkty bez palmového oleja atď.“
Najtypickejším zákazníkom e-shopu Delia sú ľudia, ktorí chcú svoj čas tráviť a využívať efektívnejšie. „Často u nás nakupujú maminky, pre ktoré je cesta do obchodu s malým bábätkom väčšinou náročný proces. Taktiež je nimi aj veľa mladých rodín, ktoré cestou z práce nechcú strácať drahocenný čas v dlhých radoch. Veľmi často u nás taktiež nakupujú seniori, pre ktorých je nosenie ťažkých tašiek až ku dverám veľmi cenná služba. Práve pre tieto skupiny, ako sú maminy a seniori, chystáme veľmi skoro benefity, pretože rodina a čas strávený s ňou je pre nás to najdôležitejšie.“
Vďaka zberu dát o nákupe a algoritmu, ktorý Delii vyhodnocuje objednávanie ďalších produktov, optimalizuje skladové zásoby tak, aby sa čo najviac zmiernilo ich plytvanie. 


Zdroj: [08.04.2019; strategie.hnonline.sk; Marketing; 14:34; rm]