COOP Jednota uviedla na trh novú privátnu značku Biova zameranú na kozmetiku
Slovenský potravinový reťazec COOP Jednota rozširuje rady svojej vlastnej značky o kozmetiku Biova. Nová kozmetická značka aktuálne zahŕňa 21 produktov dennej potreby v modernom, nadčasovom obale. Dizajn každého výrobku dopĺňa špeciálna grafika napomáhajúca spotrebiteľom správne triediť použité obaly.
Slovenský potravinový reťazec COOP Jednota rozširuje rady svojej vlastnej značky o
kozmetiku Biova. Nová kozmetická značka aktuálne zahŕňa 21 produktov dennej
potreby v modernom, nadčasovom obale. Dizajn každého výrobku dopĺňa špeciálna
grafika napomáhajúca spotrebiteľom správne triediť použité obaly.
Nová značka Biova má samostatný image, aby sa výrazne
odlíšila od potravinových značiek a podtrhla tak svoju kvalitatívnu úroveň.
Osloviť má tradičného zákazníka COOP Jednoty, ktorý si chce popri nákupe
potravín zakúpiť aj kozmetiku. Pritiahnuť chce však aj nových spotrebiteľov
všetkých vekových kategórií hľadajúcich dobrú kvalitu za lepšiu cenu ako
brandové produkty. „Názov Biova môže niektorým našim zákazníkom znieť povedome
– na našom trhu už kedysi značka kozmetiky Biova bola. Patrila k obľúbeným
produktom, a preto sme sa rozhodli nadviazať na jej tradíciu,“ spomenul
obchodný riaditeľ COOP Jednoty Slovensko
Branislav Lellák. Kozmetická značka Biova doposiaľ zahŕňa 21 výrobkov, medzi ktoré patria
šampóny, sprchové gély, tyčinky do uší vyrobené z bambusu, krémy na ruky, gély
na vlasy, výrobky dámskej hygieny, ale aj hyginiecké servítky a toaletný
papier. Až 95 percent produktov pochádza od slovenských dodávateľov. COOP Jednota bude postupne
ponuku sortimentu rozširovať.
Výrobky
značky Biova sú na pultoch niekoľko týždňov, no aj napriek krátkemu času si
získali dôveru zákazníkov. Na základe výsledkov spotrebiteľského prieskumu
Voľba spotrebiteľov-Najlepšia novinka 2021 sa COOP Žihľavový šampón stal
víťazom kategórie Vlasová kozmetika.
COOP Jednota využila uvedenie novej kozmetickej rady aj
ako príležitosť pre environmentálne ladený program Jednotne ekologicky. „Obal
každého výrobku sme doplnili o grafický symbol znázorňujúci farebný kontajner,
ktorý napomáha spotrebiteľom správne triediť prázdny obal jednotlivých
produktov. Farebné kontajnery využívame aj na obaloch nákupných tašiek a
postupne ich chceme použiť na ostatné výrobky
našej vlastnej značky,“ dopĺňa obchodný riaditeľ COOP Jednoty Slovensko Branislav Lellák.
Maloobchodná sieť COOP Jednota predáva pod privátnou
značkou viac ako 700 produktov, z ktorých 85 percent pochádza od slovenských
dodávateľov. V roku 2019 si pripomenula 20. výročie vstupu vlastnej značky na
trh.
Informačný servis
Zdroj: [15.06.2021; webnoviny.sk; Aktuálne správy; 13:15; Informačný servis]
https://www.webnoviny.sk/coop-jednota-uviedla-na-trh-novu-privatnu-znacku-biova-zameranu-na-kozmetiku/
https://www.webnoviny.sk/coop-jednota-uviedla-na-trh-novu-privatnu-znacku-biova-zameranu-na-kozmetiku/